loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 381 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از سحر قريشي قرار داديم. يک عکس داريم از سحر قريشي به همراه قرتي ترين بازيگران زن تاريخ سينماي ايران بدون اغراق! همشون در يک صحنه و در يک عکس! حالا برويد و اگر خودتان قبول نکرديد به ما فحش بدهيد! والا...










عکس سحر قريشي از شيريني هاي طرح سال نوي ميلادي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : سالِ نو ميلادى مبارك بهترين هاااااا
شيرين كام باشيد🎁🎅🏽🙏🏼💁🏼🌟  


















عکس سحر قريشي و نصف صورت سمت چپش در حال گريه کردن
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : فرصت زندگی اندک است....
بزرگوارتر از آن باش که برنجی
و
نجیب تر از آن باش که برنجانی…

زندگی زیباست!
با این اعتقاد زندگی کن که کل جهان پشتیبان توست ؛
مادامی که به آن فطرت پاکی که در وجودت است،

وفادار بمانی، حتما موفق خواهی بود...  


















عکس چهره ناراحت سحر قريشي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : ''می بخشم''...
''کسانی'' را ک هر چ ''خواستند''...
با ''من''...
با ''دلم''...
با ''احساسم'' کردند...
و ''مرا'' در ''دوردست'' خودم ''تنها'' گذاردند...
و ''من'' ''امروز'' ب ''پایان'' خودم ''نزدیکم''...
''پروردگارا''...
ب ''من'' ''بیاموز''...
در این ''فرصت'' ''حیاتم'' ''آهی'' نکشم...
برای ''کسانی'' ک...
''دلم'' را...
''شکستند''...  


















عکس سحر قريشي و ليلا اوتادي و نيوشا ضيغمي و فريبا نادري و بهنوش بختياري و سارا منجزي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : 🌟🌟🌟🙋🏼🌟🌟🌟- 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): اسم ها را از سمت راست به چپ نوشتم به جز اون خانم وسطي که يکمي سنش بالاست. همه هم کفش پاشنه بلند دارن با نفري 50 هزار تومان آرايش...


















عکس سحر قريشي از صندلي هاي خراب يک هواپيما
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : اين نمايى از داخل پرواز ديشب ما بود البته اين مشكل كوچكترين مشكلى بود كه ما مسافر ها به چشم ديديم و خبر از بيرون نداشتيم جالب اينه كه وقتى در فرودگاه مهرآباد يكم دور دور كرديم و مردم حالشون خراب شد دوستان صلاح دونستن مسافرها رو در جريان بگذارن كه ميريم يه كمى هم در آسمان فرودگاه امام خمينى دوردور كنيم چون هوا خرابِ خلاصه اين كه سوختمون داشت تموم ميشد كه در فرودگاه اصفهان نشستيم در جلويى هواپيما كه به بيزينس كلاس نزديك بود رو باز كردن كه دوستان هواااااا بخورن اما من و بقيه همراهان در كنار مردم بوديم و.........و به علت قرارداد نداشتن با فرودگاه اصفهان و قوانين ديگررررر اجازه خروج نداشتيم جالب تر اينكه بجز آب و كمى نان هيچى غذا نبود تا اينكه فرودگاه دلش سوخت يه آبميوه اى به ما دادن به هر حال خوشحاليم كه زنده ايم ممنونم خلبان 😏😉 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): ما هم خوشحا... ببخشيد من نميتونم دروغ بگم!!!!!!


















عکس سحر قريشي متفکر در کنار يک دختر ديگر در يک فيلم
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : فيلم سينمايى🍭🍭🍭
@abnabatchubi_film  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): چقدر شبيه آزاده نامداري شدي اينجا؟ راستي دوباره ازدواج کرد؟


















عکس سحر قريشي روي پوستر فيلم يک کارگر ساده نيازمنديم
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : 🙏🏼🙋🏼👍🏼🎬 


















عکس سحر قريشي از دو جغد يخ زده
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : سلام 🙋🏼
كيا مثل من عاااااااشق جغدَن.... 💕  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): من من من! کي از همه خوشگلتره؟ من من من...


















عکس سحر قريشي با عينک دودي گرد و رژلب قرمز بعد از حمام
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان سحر قريشي : خداى سحر شكرت بابت اين همه اتفاق خوبى كه تو راهه
🙏🏼💐🙋🏼💁🏼💙  
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): موهات خيسه هنوز. بعد از حموم موهاتو با سشوار خشک کن بعد عکس بگير...









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 868
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 1,959
  • بازدید سال : 134,051
  • بازدید کلی : 8,045,175