loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 366 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از مريم معصومي قرار داديم. عکسي داريم از پاهاي مريم معصومي لم داده روي شومينه با ساپورت! سلفي هم داريم از مريم معصومي در برف با کاپشن و عکسي پر استرس با لباس آبي در حال مشاهده بازي استقلال.










0277 عکس مريم معصومي با شال و کلاه آبي و لاک ناخن آبي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : صبحتون به خير همراهانِ هميشگى ِنازنين
عزيزانم خوبه كه امروز يه جور ديگه به همه چيز نگاه كنيم....
مثل اتفاق پيش آمده بين طرفداراى دو تيم محبوب.
از همه مهمتر اينه كه همكار خوب و با اخلاق آقاى ضيا با ويديو و متن منتشر كرده از خودشون ديروز از اتفاق پيش آمده عذر خواهى كردن... خوبه كه هميشه خوبيهاى يك نفرو با يه مسىله اونم اتفاقى كه بيشتر شبيه همراهى دوستان ديگر بوده را ازبين نبريم.
اگه يادتون باشه اخيرا ايشون در مكه جز ياري دهندگان به هموطنانمون بودن و در اون شرايط سخت شمارو همراهى ميكردندو بى خبر نميگذاشتند،
خواهش ميكنم با گذشت و مهربانى با هم رفتار كنيم، به خصوص كه اين مسىله در روز بازى منشاٍ ش از جاىِ ديگرى بود،
اميدوارم امروز روز جديد و زيبايي باشه ومهربانيو گذشت را فراموش نكنيم ...
مرسي كه هستيد
خيلي زياد دوستون دارم
____________________________________
مريم. معصومى دوست كوچيكِ شما عزيزان  


















0278 عکس مريم معصومي پا روي پا انداخته کنار سه دسته گل بزرگ
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : وقتكيه صبح چشاتو باز ميكنى اين همه گلو توو اتاقت ميبينى و سوپرايز ميشى?🏼🙆🏼🙆🏼
فوتو باى : مامان
_____________________________
مرسى عزيز دلم از راه دور
____________________________________________________
منم همه اين گلارو با كلى محبت تقديم شما ميكنم?🏼
روز خوبي داشته باشيد.  


















0279 عکس مريم معصومي در کنار پارتنرش در سريال همه چيز آنجاست
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : اون دسته از عزيزانى كه دوست دارن سريال از من ببينن
ميتونن هروز سريال خوبِ همه چيز آنجاست رو از آى فيلم ساعت ١٩:٣٠ دنبال كنند،
_________________________________________
ايشالا به زودى با يه سريال خوبه ديگه به خونه هاتون ميام  


















0280 عکس مريم معصومي از بهروز افخمي و علي معلم
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : از برنامه هفت آقای بهروز افخمی بخاطر حضور گرم وپربار جناب علی معلم تشکر میکنم که بعد از مدتها، کارشناسی را دعوت کردند ،که دغدغه واقعی اش سینما برای ایران وایرانی است و سینما را کاملا میشناسد
اميدوارم سايه بزرگان با سوادى چون آقاى معلم هيچ وقت از سرِ سينماى ايران كم نشود..
و برنامه هفت با وجود پر بار ايشون بسيار ديدنى بود.
🙏  


















0281 عکس مريم معصومي در کنار آذر معماريان و نيکي مظفري و شيلا خداداد و نيوشا ضيغمي و الهام حميدي و پونه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : همراه دوستانِ عزيزم
شيلا جانم ايشالا ساليان سال كنار خانواده و دوستانت شاد و سلامت باشى عزيزم
آذر جونم، نيكى عزيزم، شيلا نازنينم، نيوشا دوست داشتنى، الهام مهربونم و پونه خانم، شبى خوش بود، كنار  


















0282 عکس مريم معصومي از نيمرخ چپش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : در من یک تیمارستان وجود دارد
یک تیمارستان با هفتاد تختخواب
هفتاد تختخواب با هفتاد دیوانه
و سخت ترین کار دنیا را من میکنم
زمانی که از من می پرسند : خوبی ؟!
و من باید یک تیمارستان هفتاد تختخوابی را آرام کنم و با متانت صادقانه ای بگویم
" بله ، امروز خیلی خوبم "  


















0283 عکس سلفي مريم معصومي با کاپشن در کنار شومينه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : روز همگى گرمو زيبا، داشتم صبحانه ميخوردم با يه صورت كلى خوابالو توو شمال بارونى و سرد، كه يهويى واقعا بدون آمادگى اين عكسو سلفى براتون با يه دنيا سرما گرفتم... سردتون نشه....
سلوليا روزتون پر از گرما  


















0284 عکس مريم معصومي با يک جغد طلايي روي پيشانيش
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : صبح همگى زيبا
اينم يه عكس ساده بدون گريم واسه دوستاى ساده اما صادقم كه هنر دستِ عكاسشه..كه منو طوبى خانم رو (جغدم) باهم غافلگير كرده...
___________________________________
@hossein_khedarati 👈 هنرِ نگاهِ
@tash_art_studio 👈  


















0285 عکس مريم معصومي در يک طبيعت ناب
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : اينم چشم اندازِ خلوتگاه من، كه عاشقشم?🏼
كوه .. دشت..دريا و هواى بارونى از حياط خونهاديت از خودم?🏼
نوشهر
_______________________________
روزتون زيبا و پر از انرژيهاى خوب  


















0286 عکس مريم معصومي از پاهايش با ساپورت لم داده روي آتش شومينه
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : خب سرده...?🏼 اينستاگردى كنار آتيشو آرامش 
-----------------------------------------------------
شرح در عکس (پرهام وخشور): پرتقال نارنگي هم که کنارت هست ها... ساپورت هم که ميپوشي ها... حال ميکني ديگه... خون به پات نميرسه سرد ميشه واسه همين هم گذاشتي کنار آتيش ها...


















0287 عکس مريم معصومي در باغ کيوي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : باغ كيوى،
_____________
من عاشغ عكسم... و اينستاگرام جايى ست براى به اشتراك گذاشتن عكس?🏼كه البته خيليها هنوز نميدونن،
دعا ميكنيم كه زودتر ياد بگيرن و انقد فكر نكنن كه اگه كسى عكس ميزاره منظورِ به رخ كشيدن داره.
آخه مگه عهد قجرِ، كاش يكم از مغزاشون استفاده كنن و صفر كيلومتر با خودشون نبرن اون دنيا
.. عكس ديگه تنها كاريه كه آدم ميتونه با دوستاش تقسيم كنه.
در ضمن من هم مثل همه آدما درس خوندم سالها و زحمت كشيدم ببخشيد كه شما خبر نداريد، از همه مهمتر اين كه من درآمدم از بازيگرى نيست، چون خيلي وقته كه فيلمى قبول نكردم ، بازيگرى هرگز براى من يك شعل نبوده و نخواهد بود ، من شغل اول دارم و خداروشكر از همه چيز هم راضى ام، خوبه آدم در هر شرايطى كه هست شكر بگه و به زندگى مردم بى خبر سرك نكشه، و زحمتشو بكشه،
فقط ميتونم بگم براشون متاسفم،
در ضمن من خيلى ام خوشحالم چون كسانى كه در اين پيج هستن واقعى ان و بسيار برام قابل احترام اند.  


















0288 عکس سلفي مريم معصومي با کاپشن قهوه اي در برف
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان مريم معصومي : اينم اولين برف امسال كه من ديدم❄️⛄️?🌪❄️
من اسفندى ام.. و عاشغِ بارونو برفم زياد❄️⛄️⛄️  









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 269
  • باردید دیروز : 868
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 1,917
  • بازدید سال : 134,009
  • بازدید کلی : 8,045,133