loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 263 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 6 عکس از آنا نعمتي قرار داديم.










0408 عکس آنا نعمتي در فیلم
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati #film#photo #actress #actor #cinema #Movie #javedanegi#misaghzare #mehdifardghaderi#iran #director
فيلم سينمائي جاودانگي
كارگردان : مهدي فرد قادري
عكس : امير فائض ، مهدي دلخواسته
@annanemati
@misaghzare
@mehdifardghaderi
@amirfaez44
@mehdi.delkhasteh
پلان ، سكانس ١٥٠ دقيقه اي  
-----------------------------------------------------
زمان انتشار اين عکس: 23 هفته قبل

-----------------------------------------------------
تعداد لايک: 17 هزار

-----------------------------------------------------
چند کامنت آخر کاربران زير پست: aliroozbahani947عالی عزیززززم
amir_hossein_khosravi@aliebdali
mary23.com17Kheili khosham miad azat
negar.rainyهمیشه عااالی
melikanemati❤️💝❤️🤗😍😘💋
farhadtli_👍👍✌✌
misaghzare14دلم تنگ شده
rahiyan1984اوکی
ramin3959چ
pooyasa@el_i_d bikhiaaal 2 ta cheshato baz kon😁
eliidelic@pooyasa avalino akharin kesi hasti ke mogi
pooyasa@el_i_d hamintore😎
saeed_goodarzi74یه دونه ای
shahinrezaei@sepantamohajer
reza.mesut_ozilیه دونه ای...زیباااا..
fatima__0012سحر قریشی کجا تو کجا
zahra312aخيلي با كلاسي نفس
miis__sepiاین چه ربطی ب سحر قریشی داره اخه
rezai.hosein59همیشه برقرار باشی
armin136076خوش به غیرت شوهرت. زنشو کرده مانکن


















0409 عکس آنا نعمتي در سایت گتی ایمیج
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati #actress#iran#filmfestival #moscow#anarhayenaras #film#News #photo #moscowinternationalfilmfestival #hollywoodreporter #gettyimages  
-----------------------------------------------------
زمان انتشار اين عکس: 23 هفته قبل

-----------------------------------------------------
تعداد لايک: 24 هزار

-----------------------------------------------------
چند کامنت آخر کاربران زير پست: irajgoodarzi1344@annanemati ماشالله .انشالله در همه مراحل زندگی پیروز و موفق باشید .امروز فیلم جشن حافظ را امروز دیدم.به شما بانوی هنرمند افتخار کردم با وقار .زیبا .جذاب و با اصالت بودید .ولی پوشش بعقیه بانوان و ارایش آنها را چه بگویم .که در اروپا هم اینچنین نیستن .درود به شما
alireza.shivafar1@emad_fr 😍😍
emad_fr@alireza.shivafar1 😘
sara_mohamadi6979Like
sinamalek70عاشقشمممم
samira__ghorbanzadeهمه چی عالب
samira__ghorbanzadeعالی
mohammadnourafkanمیخوامممممم
h.rajabi2014.hr@neda222222
saeid.chegini.34وای
hossei8331🌹🌹
graphist_designer_artSo sweet
_fatemehyavari@them0oon
2ariaaچه عروسکی
jafar.moradi61سلام به نظر من شما ملکه ی زیبایی هستین
sr6240محشرین
afagh_ja@sara.lzm
taghdir.dez67کاش,بیشتر ازاین مدل عکسا بزارید
yasi_bdعالی👌❤
hamidrahimvandشما خود فرشته ای عزیز جان


















0410 عکس آنا نعمتي با لباس خوشگل
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati#actress #film #festival#moscowinternationalfilmfestival #hollywoodreporter #photo #News #gettyimages #anarhayenaras #iran#moscow #memories #goodmemories  
-----------------------------------------------------
زمان انتشار اين عکس: 22 هفته قبل

-----------------------------------------------------
تعداد لايک: 20 هزار

-----------------------------------------------------
چند کامنت آخر کاربران زير پست: tahmuresguitaristدرود بر هنرمند عزیزمون
mhmdth3830نازی
shadiyari2015بازیاتون دوست دارم انایه عزیز خودتون زیبا هستید موفق باشید
firoozeh.shahiبا آرزوی موفقیت بانوی زیبا
green.flowers92@m5m0ik
heydarimozhdeh@mehrabanf
mehrabanf@heydarimozhdeh دوست😍💖
rezaa6538چقد تو این عکس شبیه فرح دیبا شده:/
saeid.chegini.34بله
ali___1511آنا جون فدات شم ، خیلی خوشگلی
__romina._s@sadaf_ngr
amin.h.r1360خوشکل
graphist_designer_artVery luxury
_fatemehyavari@them0oon
db3025خود ت گلى
mosentahaمو خوبه…! وقتی کاملأ زیر رو سری باشه! میدونم شاید خیلیا ازاین متن بدشون بیاد ولی عیبی نداره... خدا داره مارو میبینه!!!
afagh_ja@sara.lzm
_mobina_sadat_چقدر زیبایید بانو با این لباس خوشگلو پوشش خوبتون
yasi_bdچقدر خوشگل😍
hamid_pasha81هم خوشگل هم خوشپوش


















0411 عکس آنا نعمتي با عینک دودی در کنار اسکله
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati (سهراب سپهری)
صبح امروزکسی گفت به من:
تو چقدر تنهایی !
گفتمش در پاسخ :
تو چقدر حساسی ؛
تن من گر تنهاست،
دل من با دلهاست،

دوستانی دارم
بهتر از برگ درخت
که دعایم گویند و دعاشان گویم،
یادشان دردل من ،
قلبشان منزل من...!
صافى آب مرا یادتو انداخت،رفیق!
تو دلت سبز،
لبت سرخ،
چراغت روشن!
چرخ روزیت همیشه چرخان!
نفست داغ،
تنت گرم،
دعایت با من!
دوستون دارم دوستاي عزيزم 🙏🏻💖  
-----------------------------------------------------
زمان انتشار اين عکس: 22 هفته قبل

-----------------------------------------------------
تعداد لايک: 22 هزار

-----------------------------------------------------
چند کامنت آخر کاربران زير پست: mbahmei35_فدات شم نازی
bahram.ck👍 txt
farshidrezayan68عجب دافی شدی اینجا
miyrzapoor419انا
afsooon_2697لایک
farnaz.f_bagherpoor@annanemati
bahar_bahar_bahلایک
tiyameni❤💚💙💛💜❤💖
annanemati_@annanemati ..
mehrsa.mrخیلی زیبا بود
milad0057فوق العاده اس
mohammadreza3040Gashang bod mrce
mohammadreza3040Gashang bod mrce
mars_turizmخداییش اومده بودی استانبول نزاشتی یه عکس باهات بگیریما
omid22797خوشگلم
behrooz.a1369تنهاتر از یک برگ با بار شادیهای مهجوم در آبهای سبز تابستان آرام میرانم تا سرزمين مرگ. ...
bitamrezaاینجا خیلی زیبا هستی 👌
ebrahimnasersadrعاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتم آبجی
fatane.tofighiمن خیلی احساساتی ام.واقعا داغونم کردی
heydarimeysam4عالی هستی کنار دریا عالــــــــے ترشدی


















0412 عکس آنا نعمتي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati
متنی زیبا از گاندی
من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان‌ صفت باشم.
من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم،
من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم،
چرا که من یک انسانم، و این‌ها صفات انسانى است
و تو هم به یاد داشته باش:
من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى، من را خودم از خودم ساخته‌ام،
تو را دیگرى باید برایت بسازد و
تو هم به یاد داشته باش
منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است،
تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان
و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى

و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه
ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى.
می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم.  
-----------------------------------------------------
زمان انتشار اين عکس: 22 هفته قبل

-----------------------------------------------------
تعداد لايک: 21 هزار

-----------------------------------------------------
چند کامنت آخر کاربران زير پست: z_zahy_zahyyy@hani_slt222
_my_life_is_summer_@annanemati اناهیتا جون عاشقتم.
annanemati_@annanemati
fc.taj.esteghlalاناهیتا حرف نداری
khadijeh_abdi1365@annanemati خیلی عالی
bahmanrrآخی
ahoora3549انا جون یدونه ای،،اونم برا نمونه ای
_loves_less_ووووی
rahele1478خیلی خوووووب
omid.rabieخانوم خوشگل
amini64.com_@annanemati عالی بود عزیزم
home_storخیلی رنگ موی روشن بهت میاد😍😍😍
simalotfi1362قبلا عزیزم اسمتون آناهیتا نبود !!!!!!
darywshmmbynyسلام
zohre20.74خوشگلی
soroush_ghahremaniAsn Big LIKE.ajab matne zibaii
mohsenghalamiعاشقتم بخدا
amirdgtakای جونم♥♥♥♥
fmasrour62Ziva bod. Like...
mu30khanخوشگل ترین زن دنیا


















0413 عکس آنا نعمتي در کنار دکتر
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان آنا نعمتي : #annanemati #dentist #sinamavab#Dr.sina.navab
دكتر صبور و درجه يك سينا نواب ، و يك روز سخت با مريض بد اخلاق ، 😊كلأ دندان پزشكي حتي براي زيبائيش هم يكم ترس داره ☺️ ولي بعدش زود يادت ميره ،  
-----------------------------------------------------
زمان انتشار اين عکس: 22 هفته قبل

-----------------------------------------------------
تعداد لايک: 20 هزار

-----------------------------------------------------
چند کامنت آخر کاربران زير پست: nilofarhajian@nhd.hs این روسریشو میگم
omid.niavaranitnx Mr. Dr.sina.navab #annanemati#sinanavab @annanemati
sina0920خوشبحال نواب
bahareh2437@pegah.jp shabi ehsane
masoud_5830خدا حفظتون کنه
lobulated222حتی بهترین دنتیست های بوستون هم توی مطبشون حین پروسیجر کراوات نمیبندن.. این اوج غیر حرفه ای بودن و رفتار سطحی رو نشون میده. خضوصا یه همچین کراواتی. لباس محل کار دندانپزشکی تعریف شده ست. هرجای دنیا میخواد باشه. آدمهای سطحی و درجه سومی باید با هم باشن. یه بازیگر درجه سوم. و به اختمال خیلی زیاد یه دندانپزشک درجه سوم که به لطف اجاره مطب در شمالشهر همه فکر میکنند کارش درسته..
lobulated222کاش زودتر یا ماها تموم شیم یا شماها..
asi_cooll@lobulated222 انشاله شما هرچه زودتر تموم شین ..کراوات چه ربطی به کار داره.. تفکرات زنگ زده و متعفن شماها حال مارو مثل ی انسان در حال احتضار بد و بدتر میکنه
lobulated222@ashkankoolak چه ربطی به افکار تعفن زده داره مردک. دارم میگم اصول حرفه ای این کار این نیست شرایط پوشش یک پزسک یا دنتیست در مطب و حین پروسیجر مشخصه. سرچ کنید یوتیوب و بهترین دندانپزشک های جهان رو ببینید و دقت کنید کدوم یکیشون حین جراحی کراوات و غیر رسمی میپوشن. اندازه تعداد حروف آیدیت دقیقا من دانشجوی پزسکی توی دانشگاهدتهران بودم. یعنی دوره عمومی و رزیدنتی. اتندهای گردن کلفت دانشگاه تهران هم در مطب هاشون حین انجام پروسیجر لباس کار میپوشیدن نه لباس مهمانی. بیرون اگر ایشون پرادا و دوتی هم بپوشن من لذت میبرم. شرایط کار فرق میکنه. اصالت یعنی پروفشنالیسم در هر زمینه ای.
asi_cooll@lobulated222 چه ربطی داره دیوانه.. هرکس کراوات زد حرفه ای نیست؟؟ بنده خدا رو لباسش ،یونیفرم مخصوصشو پوشیده، شاید میخواسته جایی بره، یا حالا هرچیزه دیگه ای؟؟ کجای دنیا میان رو پوشش یک نفر درباره کارش قضاوت میکنن؟؟ من دانشجوی دندانپزشکیم اساتید ما هم ازکراوات استفاده میکنن، اقوام هم دندان پزشکن، ایشون هم تو مطب ممکنه استفاده کنه.. اصلا حرفت خیلی مسخرس!!!
asi_cooll@lobulated222 اندازه حروف ای دی من؟؟؟ ههه..برو عمو جون..همین شما دکترا کم مونده واسه ماها کلاس بذارین.. برو هروقت تونسی بدون مریض کشتن دکتر بشی اونوقت بیا..کلی ادم میکشین تا دکترشین
lobulated222@ashkankoolak الان بحث چه ربطی به اینا داشت. صحبت سر اینه که یه آدم حرفه ای هرگز توی محل کارش لباس پلوخوری نمپوشه. بیاد بیرون کت واک کنه. ولی مطب.. در مورد اینکه آدم میکشیم اما من چی به تو بگم آخه. چی میشه به شماها گفت.. بی خیال آقا. تو راس میگی.
asi_cooll@lobulated222 کراوات واسه شما لباس پلو خوریه ولی خیلیا عادت دارن میپوشن همیشه..همین کراوات شما رو مجبور میکنه که متناسب با اون خوش تیپ تربگردی.. بیخیال..شما حرفه ای..این بنده خدا هم غیرحرفه ای!! معیاراتون جالب بود واسم..بدرود
lobulated222@ashkankoolak حدت رو بدون. دو ترم شهریه ای درس خوندی فکر کردی خبریه. ادبیات مکالمت واضحه از چه طیف اجتماعی هستی.
mooooo.s@liyalireza
nini_naz_naziiعالی هستین
__naaafaaasss@nika_671988
hani_eftekhar@minamoshki balaro bekhoon
hani_eftekhar@alimaxfax dr navabo
naazii.khalili@nazila64_









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 868
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 1,925
  • بازدید سال : 134,017
  • بازدید کلی : 8,045,141