loading...
کلبه هنرمندان
منو
پرهام وخشور بازدید : 362 دوشنبه 09 فروردین 1395 نظرات (0)
در اين مطلب از سايت کلبه (www.hovel.ir)  تعداد 12 عکس از نعيمه نظام دوست قرار داديم. عکسي داريم از نعيمه نظام دوست در فيلم سن پطرزبورگ و عکسهايي در کنار مريم اميرجلالي و عکسي با کيک شکلاتي که احتمالا براي تولدش است و عکسي به همراه خواهرش در فست فود که علت چاقي اش است!!










0013 عکس نعيمه نظام دوست در کنار غزاله جزايري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : این عکس هم برای همون زمان بستری بودنمه که غزاله جزایری عزیزم به دیدنم اومد و کلی شاد شدم کلی دوستش دارم و از غزاله تشکر میکنم البته تو اون زمان دوستان دیگری هم به دیدنم اومدند یا با من تماس گرفتند مثل بهنوش بختیاری عزیز،مرجان شیرمحمدی،لیدا عباسی،ساقی زینتی مهربان و بهاره افشاری عزیزم و دیگر دوستان که از همگی سپاسگزارم و روی ماهشون رو میبوسم اگه اسمی رو فراموش کردم عذر خواهی میکنم. 


















0014 عکس نعيمه نظام دوست با کيک شکلاتي در کنار پونه قشقايي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : من و دوست عزیزم پونه قشقائی 


















0015 عکس نعيمه نظام دوست
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : روزتون به خیر عزیزانم امیدوارم امروز رو شاد شروع کرده باشید و روزگارتون خوش باشه همیشه 


















0016 عکس نعيمه نظام دوست
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : دوستان عزیزم اگه من وقت دارم و جواب تک تک شما عزیزان رو میدم ولی شما تو کامنتهاتون اشاره کردید چرا بقیه همکارهای من جواب نمیدند دلیل خوب بودن من و خدای نکرده بد بودن اونا نیست عزیزانم دوستان من حتما گرفتار کار هستند و سرشون شلوغه من مطمئنم با شناختی که ازشون دارم همگی قلب پاکی دارند و دوست دارند جواب تک تک لطف و مهربونی شما رو بدند شاید منم برم سرکار و نتونم یه چند روز بیام و یا جواب بدم اونوقت نکنه از من هم دلگیر بشید به خدا همه گرفتارند وگرنه من میدونم دوستان من خیلی ماه و مهربونند .....دوستتون دارم و خدارو شکر میکنم شما عزیزان رو دارم. 


















0017 عکس نعيمه نظام دوست در کنار مريم اميرجلالي و سولماز
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : امروز تولد سولماز عزیزه از دوستان گریمور من در کنار بانو مریم امیرجلالی عزیزممم 


















0018 عکس دو نفره نعيمه نظام دوست و مريم اميرجلالي
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : امروز یعنی همین الان در کنار بانو مریم امیر جلالی عزیزم 


















0019 عکس نعيمه نظام دوست و هانيه توسلي در توفيق اجباري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : فیلم توفیق اجباری. نعیمه نظامدوست،باران کوثری،لیدا عباسی به ترتیب از راست به چپ 


















0020 عکس نعيمه نظام دوست در کنار باران کوثري در فيلم توفيق اجباري
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : توفیق اجباری 


















0021 عکس نعيمه نظام دوست در کنار محسن تنابنده و پيمان قاسمخواني
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : ... 


















0022 عکس نعيمه نظام دوست
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : دوستان عزیزم تو این مدت کمی که اینجا هستم دوستان خوبی پیدا کردم که یکی از اون عزیزان از طرفداران خوب خانم پریوش نظریه خانم منیژه خاتمی نژاده که ایشون شاعر هستند چند تا از شعرهاشون رو برام فرستادند که دوست داشتم برای شما به اشتراک بگذارم ولی تو رو خدا این و دلیل بر خودستائی من قرار ندید چون زیبا بودحیفم اومد شما رو در جریان قرار ندم بازم ممنونم از محبتتون و همراهی و حمایتتون..... 


















0023 عکس ترول نعيمه نظام دوست
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : اینم یه کار بامزه از ادمین محترم سیاوش خیرابی عزیز که گفتم بد نیست براتون به اشتراک بگذارم یه کم بخندید و شاد بشید .....آخر هفته خوبی داشته باشید بهتون خوش بگذره غم و ناراحتی ازتون دور بشه مواظب خودتون باشید عزیزانممم اگه دوست داشتید مارو هم دعا کنید..... 


















0024 عکس نعيمه نظام دوست و خواهرش در فست فود
-----------------------------------------------------
توضيح عکس از زبان نعيمه نظام دوست : دوستان عزیزم همین الان همراه خواهرم، فست فود آفر میدان درکه ،جاتون خیلی خالی بود ، غذاش حرف نداشت پیشنهاد میکنم فقط یه بار امتحان کنید مثل من هر شب مشتری اشون میشید......... 









مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس هنرمندان و بازیگران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام بازیگر مرد هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    محدوده ی سنی شما در چه رنجی است؟ (1392/12/20)
    بازدید کننده عزیز ، دختری یا پسر؟ (1392/12/20)
    شما طرفدار کدام بازیگر زن هستید؟ (چند گزینه را انتخاب کنید!) 1394/03/11
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5846
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 192
  • بازدید امروز : 1,249
  • باردید دیروز : 933
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,249
  • بازدید ماه : 12,040
  • بازدید سال : 123,653
  • بازدید کلی : 8,034,777